یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کتاب viewpoint 1

کتاب viewpoint دارای 4 بخش می باشد که تحت عنوان Lesson A و Lesson D, Lesson C, Lesson B معرفی می شود و هر یک از این بخش ها هدف خاصی را از ابتدا تا انتهای مجموعه دنبال می کند.

Lesson A زبان آموزان را با گرامر مربوط به آن درس آشنا می کند و آن را در قالب یک متن منسجم به آنها معرفی می کند. در Lesson B زبان آموزان تعدادی لغت مرتبط با موضوع درس را یاد می گیرند و با مبحثی جدید تر از گرامر آشنا می شوند.

Lesson C که قسمتی است که این کتاب را از کتاب های دیگر متمایز کرده Conversation Strategy نام دارد که فنون و تکنیک های مورد نیاز برای برقرار کردن یک مکالمه ی موثر در دنیای واقعی را به زبان آموزان آموزش می دهد.

 

 

این بخش همچنین به دانشجویان این فرصت را می دهد که با گوش دادن به فایل های صوتی متنوع و مرتبط با آن بخش، مهارت شنیداری خود را تقویت کنند.

در نهایت در آخرین بخش، Lesson D، مخاطبین این کتاب با خواندن متون انگلیسی درک مطلب خود را تقویت می کنند. در پایان هر فصل نیز بخشی به نام Writing وجود دارد که با آموزش نکات نگارشی در سطح پیشرفته به تسلط زبان آموزان بر مهارت نوشتاری کمک می کند.

در کتاب viewpoint 1، زبان‌آموزان مروری بر زمان‌های پرکاربرد زبان انگلیسی از جمله حال، گذشته و آینده خواهند داشت و با تفاوت ساختار‌هایی Defining relative clauses و non-defining relative clauses آشنا می‌شوند.

تفاوت‌های بسیار کلیدی و پیشرفته اسم‌های قابل شمارش و غیر‌قابل شمارش به تفضیل توضیح داده می‌شود.

 

مشاهده و خرید کتاب viewpoint

 

با ساختار‌هایی از جمله ساختارهای شرطی(if conditionals)، نقل قول (Reported speech) و (Reported statements) و مجهول(Passive) آشنا می‌شوند

ودر نتیجه می‌توانند با دقت بیشتر و روان‌تر درباره دوست‌یابی، موفقیت و خوشبختی در زندگی، فرهنگ‌ها و رسم و رسومات مختلف، توانایی‌های افراد، رسانه و تاثیرات آن در زندگی افراد، آینده تکنولوژی، توصیف موفقیت و راه‌های رسیدن به آن از دیدگاه افراد مختلف در جامعه و چالش های اجتماعی به راحتی صحبت کنند.

 

مشاهده و قیمت کتاب viewpoint

کتاب viewpoint 2

در کتاب viewpoint 2، زبان‌آموزان با سطح پیشرفته‌ای از گرامر و لغت روبرو می‌شوند که به آنها کمک می‌کند تا بتوانند تخصصی‌تر در مورد یک موضوع صحبت کنند.

در این کتاب زبان آموزان با ساختار‌هایی چون عبارت‌های وصفی، حروف ربط، Participle clauses و انواع دیگری از جملات شرطی آشنا می‌شوند. زبان‌آموزان یاد می‌گیرند تا با ساختار آینده کامل (Future perfect) در مورد آینده در زمان گذشته صحبت کنند
و با استفاده از ساختار‌های پیچیده‌تر جملات مجهول(perfect and continuous passive forms)  در مورد اختراعات و یافته‌های بشر براحتی و به درستی صحبت کنند. زبان‌آموزان سطح پیشرفته در این کتاب نحوه استفاده از (Claft sentences)  را یاد می‌گیرند.

برای اولین بار با ساختار inversion و نحوه استفاده از آن آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند تا از قید‌های منفی (Negative adverbs) برای تاکید روی ساختارهای ساخته شده با گرامر inversion استفاده کنند.

زبان‌آموزان با مطالعه این کتاب می‌توانند درباره موضوعاتی چون روانشناسی، رابطه ها و زندگی خانوادگی، رویداد‌های دنیا، پیشرفت در زندگی، ادبیات،  ارزش های اجتماعی و  انواع مختلف رشته‌های مهندسی به راحتی صحبت کنند.

 

دانلود کتاب viewpoint 1

دانلود کتاب viewpoint 2

دانلود فایل صوتی کتاب viewpoint

 

 

نمونه فایل صوتی کتاب viewpoint 

 

  • نیکی امید