یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

یک مجموعه کتاب کامل، هیجان‌انگیز و هفت مرحله‌ای که مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی کودکان و نونهالان  افزایش می‌دهد و در عین حال مهارت‌های شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان را بهبود می‌بخشد .سوپرمایند از یک تیم با تجربه بسیار حرفه ای، مهارت‌های فکری دانش آموزان را تقویت می‌کند، و با مهارت‌های زبانی آن‌ها را بهبود می‌بخشد. 


مجموعه کتاب سوپرمایند شامل تمرینات برای توسعه خلاقیت، تفکر مقطعی با انگلیسی جذاب برای بخش‌های مدرسه و داستان‌های زنده و جذاب است که ارزش‌های اجتماعی را راحتر کشف می‌کند. برای هر کدام از دروس کتاب سوپرمایند یک صفحه از تمرینات وجود دارد وجود دارد که وجود همین ورک بوک ها باعث تقویت بیشتر زبان انگلیسی کودکان می شود.


مجموعه کتاب های سوپرمایند از تصاویر جذاب و متنوع مرتبط با موضوعات استفاده کرده است تا کودکان و نوجوانان با شور و اشتیاق مطالب کتاب رو دنبال بکنند.


DVD فایل های صوتی سوپرماینز برای زبان آموزان کودکان و نوجوانان به دلیل داشتن داستان های جذاب، انیمیشن ها، بازی ها و فعالیت های تعاملی بسیار شگفت انگیز و سرگرم کننده است. 


آهنگ های که در فایل های صوتی سوپرماینز آورده شده باعث می شود زبان آموز خیلی راحتر تلفظ واژه ها و کلمات را یادبگیرد بدون اینکه خسته شود.

 

خرید کتاب سوپر مایند با تخفیف (مشاهده تمام مجموعه کتاب های سوپرمایند)


 

supermind مجموعه ای شش جلدی برای آموزش زبان است. همانطوری که گفته شد، این مجموعه مختص زبان آموزان در سنین نوجوان و همچنین کودکان تهیه شده است.

 

کتاب های موجود در این مجموعه آموزشی دارای غنای زیادی است. به همین ترتیب از تمرینات و سوالات زیادی به منظور سنجش میزان درک زبان آموزان ساخته شده است.

 

اکثر سوالات از منابع مختلف استخراج شده است، به همین ترتیب این سوالات از استاندارد مناسبی برخوردار هست و می تواند به صورت دقیقی میزان دانش زبان آموزان را مورد سنجش قرار دهد.

 

تصویر نمونه سوالات سوپرماینز

نمونه سوالات سوپرمایند 2

نمونه سوالات سوپرمایند 3

 

نمونه سوالات سوپرمایند 4

  • نیکی امید