یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود فایل pdf کتاب OXFORD WORD SKILLS BASIC

یکی از روش‌های یادگیری زبان انگلیسی از جمله برای آمادگی جهت آزمون آیلتس استفاده از منابع خودآموز است. این منابع آموزشی به طوری طراحی شده‌اند که با استفاده از مطالب آموزشی در کنار ابزارهای کمکی مانند فایل‌های صوتی و تصویری، مجموعه آزمون و … این امکان را در اختیار زبان آموز قرار می‌دهد تا خود به طور مستقل و بدون نیاز به مدرس به مطالعه بپردازد. هر چند یادگیری برای آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی به صورت خودآموز تنها تا سطوح پایه و میانی توصیه شده و برای آمادگی نهایی استفاده از کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی احتمال موفقیت شما را دو چندان می‌کند.

 

از میان این منابع آموزشی، در اینجا امکان دانلود PDF کتاب Oxford Word Skills Basic را قرار دادیم. از سری کتاب‌های Oxford Word Skills ، سطح مبتدی (Basic) آن برای زبان آموزانی که آشنایی کمی با واژه‌های کاربردی و پایه انگلیسی دارند توصیه می‌شود. این کتاب حدودا 2000 لغت جدید دارد که در 80 فصل به طور سرگرم کننده‌ای آموزش داده شده‌اند.دانلود فایل PDF کتاب Oxford Word Skills به زبان آموزان مبتدی کمک می‌کند تا با لغات مفید زبان انگلیسی آشنا شوند، آنها را به خاطر بسپارند و چگونگی استفاده لغات در گفتار و نوشتار را یاد بگیرند. همچنین زبان آموزان با کمک کاربرگ‌ها به مرور مکرر لغات می‌پردازند تا آنها را فراموش نکنند و به لغاتی که نیاز به تمرین بیشتر دارند توجه داشته باشند. نرم افزار صوتی این کتاب یادگیری خودآموز لغات را با لهجه صحیح British آسان‌تر کرده است.
خرید کتاب Oxford Word Skills Basic

به خاطر داشته باشید که اگر یک لغت را یاد نگیرید بهتر از آن است که با تلفظ و کاربرد اشتباه یاد بگیرید.

دانلود فایل pdf کتاب Oxford Word Skills Basic

دانلود فایل صوتی کتاب OXFORD WORD SKILLS BASIC

دانلود فلش کارت Oxford Word Skills Basic

چرا خواندن و مطالعه PDF کتاب Oxford Word Skills Basic زبان آموزان مبتدی توصیه می شود:

در تمام زبان های دنیا واژگان از اهمیت بسیار بالا و غیر قابل انکاری برخوردار است. بدون داشتن دانش واژگان هیچ عبارت و یا جمله ای را نمی توان ساخت و تولید کرد. شاید بتوان گفت اولین گام مهم و ضرروی در یادگیری زبان نیز فراگیری واژگان ضروری و پر کاربرد و گسترش دایره واژگان متناسب با سطح زبان آموز می باشد. باید خاطر نشان کرد که یادگیری زبان فقط و فقط به یک دوره خاص محدود نمی شود و چه بسا یادگیری واژگان فرایندی همیشگی و شنا کردن در اقیانوسی بی انتهاست.

طبیعی است که با افزایش دانش واژگان، تعداد ساخت و پرداخت جملات پیچیده از سوی زبان آموز نیز افزایش یافته و به ادراک گسترده تر و  سطح زبان قابل قبولی در نوشتار و گفتار دست خواهد یافت. با این حال، فرایند یادگیری چه در مقوله زبان و چه در زمینه های دیگر نیازمند تمرین و مطالعه است، و هیچ راه میان بر، هموار و آسانی برای رسیدن به مقصود وجود ندارد.

زبان انگلیسی دارای دایره واژگان بسیار گسترده ای است که تنها با به کار گیری روش های مناسب و آزموده شده می توان در این راه گام بزرگی را برداشت و علاوه بر توسعه دانش واژگان، بر موقعیت های کاربردی لغات نیز تسلط یافت. تمرین و تکرار در یادگیری واژگان اهمیت به سزایی دارد، چرا که در بازه های زمانی مشخص و معین، برای نمونه بعد از پنج یا شش بار تکرار یک لغت و به کارگیری درست آن در موقعیت و بافت مناسب، می توان آن را در حافظه ی بلند مدت ثبت و ضبط کرد و تا اندازه قابل توجهی مانع فراموشی واژگان در بلند مدت شد.

اما نکته بسیار مهم این است که یادگیری لغات در مورد یک موضوع خاص در ابتدا امری بسیار سخت است زیرا هیچ منبعی شناخته شده ای برای یادگیری تمام لغات یک موضوع (مثلا کار یا مدرسه یا سرگرمی ها) وجود ندارد.

اما  انتشارات اکسفورد با مجموعه کتب Oxford Word Skills و به کارگیری شیوه آموزشی منحصر به فرد و تعامل گرا به کمک زبان آموزان آمده و آنها را در این راه پر پیچ و خم به سمت موفقیت در عرصه زبان و به خصوص یادگیری واژگان هدایت می کند و تمام موانع موجود را برای ایجاد یک فضای اموزشی جذاب و گاه چالش برانگیز و کارامد در این مرحله مهم معرفی نموده و همه را یکی پس از دیگری با ارائه استدلال های لازم حل و فصل می نماید.

 بنابراین، هر زبان آموزی از چالش های یادگیری زبان آگاه است؛ مهم تر از همه برگزیدن راه مناسب یادگیری در بین راهکارها و شیوه های بسیاری است که روز به روز نیز بر تعدادشان افزوده می شود. پس هیچ فرقی نمی کند که یک زبان آموز مبتدی یا حرفه ای باشید، رمز موفقیت در پشتکار و تمرین زیاد و سخت کوشی است. مجموعه کتب حاضر با رویکرد جدید خود شانس شما در یادگیری زبان انگلیسی را دو چندان می کند و نوید موفقیتی زود هنگام و جذاب را به زبان آموزان می دهد.

  • نیکی امید