یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

  • ۰
  • ۰

موضوع کتاب داستان peaky blinders

کتاب داستان peaky blinders واقعی گروه پیکی بلایندرز و توماس شلبی را از جنگ جهانی اول و به قدرت رسیدن گروه گنگستری آنها در بیرمنگام بریتانیا ترسیم می کند.

peaky blinders ابتدائا از چگونگی تشکیل این گروه صحبت می کند و آنرا پدیده ای برآمده از شرایط و بحران های شدید اقتصادی و از دل طبقه ی کارگر می داند.

آنها قدرت خود را با دزدی، خشونت، شرطبندی غیر قانونی و قمار به دست آوردند. ویژگی ظاهری آنها با لباس یکدست و کلاهی لبه دار باعث شده بود لقب پیکی بلایندرز را به آنها بدهند.

سلطه ی بلایندرز ها از زمانی شروع شد که آنها توانستند بر رقیب خود "اسلاگر ها" پیروز شوند و کنترل شهر بیرمنگام را کاملا به دست بگیرند تا اینکه بعد از بیست سال یک گروه بزرگتر به رهبری بیلی کیمبر تبدیل به خطری واقعی برای این گروه شد. 

این رمان انگلیسی یکی از مطرح تری کتاب رمانی است در چند سال اخیر به چاپ رسیده است.

 

اطلاعات کتاب peaky blinders

کتاب peaky blinders در سال 2015 و توسط کارل چین بعد از همه گیر شدن سریال peaky blinders آن نوشته شد تا بیشتر از همه به این سوال پاسخ بدهد که آیا اتفاقاتی که در این سریال رخ می دهد واقعی هستند یا خیر.

با رویکردی تاریخی و یا به عبارتی غیر داستانی، این کتاب اتفاقات گروه پیکی بلایندرز را از زمان تشکیل، رسیدن به قدرت و سپس فروپاشی ترسیم می کند و نشان می دهد که سریال آنچنان هم اغراق نکرده و در دنیای واقعی هم این گروه گنگستری به اندازه ای تاریک، خشن و خون خوار بوده اند.

کتاب peaky blinders روند کلی این گروه را در تاریخ بررسی می کند و خبری از جزئیات تاریخی و واقعی از هریک از شخصیت ها نیست و برای هرکدام تعدادی پاراگراف در هر فصل در نظر گرفته شده است.

 نکته قابل توجه دانلود کتاب پیکی بلایندرز آشنایی مخاطب با فرهنگ گنگستری و روش زندگی آن موقع مردم بریتانیا و بخصوص بیرمنگام است که کتاب را پوشش داده و غنی تر کرده است.

 

قسمتی از ترجمه کتاب peaky blinders

این مهمان رسمی به برنامه تلویزیونی hit ، blinders اشاره کرد . تصاویر پر از تصاویر نامرئی ، پشت صحنه صحنه‌ها و مصاحبه‌ها با بازیگران و سازندگان نمایش . به دستور the blinders .

از طریق رستوران دودی Garrison's و در خیابان‌های شلوغ و خفه بیرمنگام راه بروید ، از کنار کارخانه‌ها و کانال‌ها دور شوید و به بازارهای مکاره و کاروان کولی‌ها راه پیدا کنید. به دستور of blinders اولین کتاب رسمی است که طرفداران را به گوشه‌های تاریک مجموعه تلویزیونی dark برد .

درحالیکه روی پنج مجموعه متمرکز متمرکز می‌شویم ، این یک storyboard از دانش داخلی در زمینه طرح‌ها و تولید نمایش است ، the برجسته و بسیار تاثیرگذار sartorial ، و تاریخچه واقعی که الهام‌بخش خلق آن و شخصیت‌هایی است که در متن نمایش داده شده‌اند . قدم به داخل این برنامه و کشف چیزهای بیشتر در مورد زنان of blinders ، پس‌زمینه موسیقی و همچنین the اجتماعی که در طول این مجموعه ، از بریتانیا پس از جنگ، اعتیاد به مواد مخدر ، قمار ، فقر ، فرهنگ باند و همچنین ۱۹۲۰ s ایفا کردند .

این قطعه همراه با ارزشی برای هر کسی که برای فصل پنجم highly blinders آماده می‌شود .

 

درباره نویسنده کتاب peaky blinders

کارل استیون الفرد چین زاده ی بیرمنگام انگلستان در سال 1956 است. وی مورخ، نویسنده و گوینده ی انگلیسی است که زندگی اش را صرف مطالعه تاریخ شهر خودش کرده است و توانست در سال 2002 به مقام پرفسوری تمام تاریخ عوام در دانشگاه بیرمنگام برسد و جایزه ای از ملکه الیزابت دریافت کند. کارل چین بعد از فراگیر شدن سریال و برای رفع ابهام بسیاری شروع به تحقیقات فراوان درمورد این گروه کرد و توانست در سال 2015 این کتاب را که موفقیت آمیز هم بود چاپ کند.

 

دانلود کتاب peaky blinders

نظرات (۱)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال نقابداران Peaky Blinders با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    سریال پیکی بلایندرز با کیفیت 480p , 720p , 1080p

    قسمت ششم (آخر) فصل پنجم اضافه شد

    دوبله فارسی اضافه شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی